Rezerwuj:   Zadzwoń i zarezerwuj.   Tel. 71 344 81 88   Zadzwoń i zarezerwuj.   798 633 979     |   Pon. - sob.:   9:00 - 21:00 Schowek - Wyszukiwanie po nazwie hotelu Rozwiń menu
Szukaj po nazwie hotelu, kraju, rgionie:
Strona główna / Oferty / Polska / Trójmiasto Smart Gdańsk

Smart Gdańsk

KategotiaKategotiaKategotiaKategotiaKategotia
Smart Gdańsk/1Smart Gdańsk/2Smart Gdańsk/3Smart Gdańsk/4Smart Gdańsk/5Smart Gdańsk/6Smart Gdańsk/7Smart Gdańsk/8Smart Gdańsk/9Smart Gdańsk/10Smart Gdańsk/11Smart Gdańsk/12Smart Gdańsk/13Smart Gdańsk/14Smart Gdańsk/15Smart Gdańsk/16Smart Gdańsk/17Smart Gdańsk/18Smart Gdańsk/19
Smart Gdańsk/1Smart Gdańsk/2Smart Gdańsk/3Smart Gdańsk/4Smart Gdańsk/5Smart Gdańsk/6Smart Gdańsk/7Smart Gdańsk/8Smart Gdańsk/9Smart Gdańsk/10Smart Gdańsk/11Smart Gdańsk/12Smart Gdańsk/13Smart Gdańsk/14Smart Gdańsk/15Smart Gdańsk/16Smart Gdańsk/17Smart Gdańsk/18Smart Gdańsk/19
90 zł / os.
Obliczanie ceny całkowitej ... wait ...
Zapytaj
Opis oferty
Terminy i ceny
Mapa
Opinie
O Kierunku
Dodatkowe ubezpieczenia
Pogoda
Zarezerwuj parking
Ważne informacje:
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Cena zawiera:
Przelot - Zakwaterowanie – Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż . OFERTA NIE ZAWIERA TRANSFERU Z/DO LOTNISKA!
Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty przelot.
Położenie - Hotel Smart Gdañsk Garnizon:
Smart Hotel ze 100 komfortowymi pokojami znajduje się w Gdańsku i ok. 800 m od dworca Gdańsk-Wrzeszcz. Do Galerii Bałtyckiej można dojść w kilka minut. Gdańskie lotnisko im. Lecha Wałęsy (GDN) oddalone jest o około 10 km.
Adres -  Hotel Smart Gdañsk Garnizon:

ul. Słowackiego 3 , 80-257 Gdańsk
Tel: +48 58 760 76 80 , Web: www.hotelsmart.pl
Wyposażenie:
Poszczególne piętra są szybko i wygodnie osiągalne za pomocą windy bądź też schodami. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu i sejf. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Hotel dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, kawiarnia i bar. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. Na terenie obiektu znajduje się również biblioteka. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, wypożyczalnia samochodów, serwis pokojowy i pralnia. W kwestiach biznesowych pomocą i radą służy Państwu nasze dysponujące faksem Buisness Center.
Pokoje:
Pokoje wyposażone są w centralne ogrzewanie i łazienkę. Spokojny sen zapewni Państwu łóżko podwójne. Dopełnieniem wyposażenia jest internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi (bezpłatnie). Dostępne są również pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienka posiada prysznic. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Obiekt oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.
Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks):
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room) lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.
Wyżywienie:
Oferta gastronomiczna obejmuje śniadanie i obiad. Dania dietetyczne, potrawy bezglutenowe, potrawy wegetariańskie i menu dla dzieci mogą być przygotowane na życzenie gościa. Polecamy również inne opcje żywieniowe.
Opłata klimatyczna - Trójmiasto:
Klienci zobowiązani są do opłaty klimatycznej w wysokości 2-5 PLN/osobę/dobę, w zależności od regionu.
- Gdańsk: Opłata miejscowa pobierana jest od osób fizycznych przebywających dłużej niż dobę w celach turystycznych, wypoczynkowych lub szkoleniowych w Gdańsku w wysokości 2,31 zł dziennie.
- Sopot, gmina Miasto Sopot. Pobierana jest opłata uzdrowiskowa. Obowiązujące stawki to: (4,65 zł/dzień):
- Gdynia: Z dniem 01.01.2020r. opłata miejscowa pobierana jest od osób fizycznych przebywających dłużej niż dobę w celach turystycznych, wypoczynkowych lub szkoleniowych w Mieście Gdynia w wysokości 2,31 zł za każdą rozpoczętą dobę pobytu.
Opłaty mogą ulec zmianie, nie ponosimy odpowiedzialności.
Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi i inne:
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.
Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.
Hotel Check-in / Check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
Ważne - Przeloty nocne:
W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.
Rozwiń opis

Oferty wybrane dla Ciebie:

Hotel Admirał Polska / Trójmiasto / Gdańsk

Hotel Admirał

KategotiaKategotiaKategotiaKategotiaKategotia
07.01 - 08.01.2025 / 2 dni dojazd własny / wt. bez wyżywienia
Wellness
Darmowe WiFi
Dostęp do internetu
Blisko centrum
92 zł / za os.   Zobacz szczegóły oferty
Hotel Vesper House Polska / Trójmiasto / Gdańsk

Hotel Vesper House

KategotiaKategotiaKategotiaKategotiaKategotia
29.12 - 30.12.2024 / 2 dni dojazd własny / nd. bez wyżywienia
114 zł / za os.   Zobacz szczegóły oferty
LISTA KALENDARZ
Zmień widok
Wyjazd od
Powrót przed
Transport
Wyjazd z
Wyżywienie
Ilość dni
Dorośli
Dzieci
Proszę czekać ...
Wczytuję terminy
Proszę czekać

Ten hotel nie posiada jeszcze żadnych opinii.

Interesuje Cię ta oferta?
Masz pytania?
Zadzwoń i zarezerwuj.  Tel. 71 344 81 88   Zadzwoń i zarezerwuj.  798 633 979   Codziennie: 9.00-21:00
Proszę czekać ...