Rezerwuj:   Zadzwoń i zarezerwuj.   Tel. 71 344 81 88   Zadzwoń i zarezerwuj.   798 633 979     |   Pon. - sob.:   9:00 - 21:00 Schowek - Wyszukiwanie po nazwie hotelu Rozwiń menu
Szukaj po nazwie hotelu, kraju, rgionie:
Strona główna / Oferty / Polska / Trójmiasto Admirał (Gdańsk)

Admirał (Gdańsk)

KategotiaKategotiaKategotiaKategotiaKategotia
Admirał (Gdańsk)/1Admirał (Gdańsk)/2Admirał (Gdańsk)/3Admirał (Gdańsk)/4Admirał (Gdańsk)/5Admirał (Gdańsk)/6Admirał (Gdańsk)/7Admirał (Gdańsk)/8Admirał (Gdańsk)/9Admirał (Gdańsk)/10Admirał (Gdańsk)/11Admirał (Gdańsk)/12Admirał (Gdańsk)/13Admirał (Gdańsk)/14Admirał (Gdańsk)/15Admirał (Gdańsk)/16Admirał (Gdańsk)/17Admirał (Gdańsk)/18Admirał (Gdańsk)/19
Admirał (Gdańsk)/1Admirał (Gdańsk)/2Admirał (Gdańsk)/3Admirał (Gdańsk)/4Admirał (Gdańsk)/5Admirał (Gdańsk)/6Admirał (Gdańsk)/7Admirał (Gdańsk)/8Admirał (Gdańsk)/9Admirał (Gdańsk)/10Admirał (Gdańsk)/11Admirał (Gdańsk)/12Admirał (Gdańsk)/13Admirał (Gdańsk)/14Admirał (Gdańsk)/15Admirał (Gdańsk)/16Admirał (Gdańsk)/17Admirał (Gdańsk)/18Admirał (Gdańsk)/19
130 zł / os.
Obliczanie ceny całkowitej ... wait ...
Zapytaj
Opis oferty
Terminy i ceny
Mapa
Opinie
O Kierunku
Dodatkowe ubezpieczenia
Pogoda
Zarezerwuj parking
Ważne informacje:
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Cena zawiera:
Przelot - Zakwaterowanie – Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż . OFERTA NIE ZAWIERA TRANSFERU Z/DO LOTNISKA!
Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty przelot.
Adres - Hotel Admirał:
ul. Tobiasza 9 , 80-837 Gdańsk
Tel: +48 58 320 03 20  ,  Web:  http://admiralhotel.pl/ 
Wyposażenie:
Goście zakwaterowani są w 44 pokojach. Poszczególne piętra hotelu osiągalne są za pomocą windy. Na miejscu znajduje się szatnia, przechowalnia bagażu, sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi (bezpłatnie) umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Obiekt dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, kawiarnia, bar i pub. Na terenie obiektu znajduje się również pokój zabaw dla dzieci. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, serwis pokojowy i pralnia. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego płatny. Wsparciem w sferze biznesowej jest faks.
Pokoje:
Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie, pomieszczenie mieszkalne i łazienkę. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. Komfortowy pobyt zapewniają minilodówka i ekspres do kawy / herbaty. Dopełnieniem wyposażenia jest internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi (bezpłatnie). Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Hotel oferuje pokoje rodzinne, pokoje dla niepalących i pokoje dla palących.
Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks):
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room) lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.
Oferta sportowo-rozrywkowa:
Gościom spędzającym czas aktywnie proponujemy rower / rower górski, spa, saunę, łaźnię parową i zabiegi masażu. W ofercie znajduje się program zabaw dla dzieci.
Wyżywienie:
Oferta gastronomiczna obejmuje śniadanie, obiad i kolację. Na życzenie istnieje możliwość przygotowania dań dietetycznych. Polecamy również inne opcje żywieniowe.
Opłata klimatyczna - Trójmiasto:
Klienci zobowiązani są do opłaty klimatycznej w wysokości 2-5 PLN/osobę/dobę, w zależności od regionu.
- Gdańsk: Opłata miejscowa pobierana jest od osób fizycznych przebywających dłużej niż dobę w celach turystycznych, wypoczynkowych lub szkoleniowych w Gdańsku w wysokości 2,31 zł dziennie.
- Sopot, gmina Miasto Sopot. Pobierana jest opłata uzdrowiskowa. Obowiązujące stawki to: (4,65 zł/dzień):
- Gdynia: Z dniem 01.01.2020r. opłata miejscowa pobierana jest od osób fizycznych przebywających dłużej niż dobę w celach turystycznych, wypoczynkowych lub szkoleniowych w Mieście Gdynia w wysokości 2,31 zł za każdą rozpoczętą dobę pobytu.
Opłaty mogą ulec zmianie, nie ponosimy odpowiedzialności.
Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi i inne:
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.
Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.
Hotel Check-in / Check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
Ważne - Przeloty nocne:
W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.
Rozwiń opis

Oferty wybrane dla Ciebie:

Hotel Smart Polska / Trójmiasto / Gdańsk

Hotel Smart

KategotiaKategotiaKategotiaKategotiaKategotia
13.03 - 14.03.2025 / 2 dni dojazd własny / czw. bez wyżywienia
Dla rodzin z dziećmi
Darmowe WiFi
Dostęp do internetu
114 zł / za os.   Zobacz szczegóły oferty
Hotel Vesper House Polska / Trójmiasto / Gdańsk

Hotel Vesper House

KategotiaKategotiaKategotiaKategotiaKategotia
29.12 - 30.12.2024 / 2 dni dojazd własny / nd. bez wyżywienia
114 zł / za os.   Zobacz szczegóły oferty
LISTA KALENDARZ
Zmień widok
Wyjazd od
Powrót przed
Transport
Wyjazd z
Wyżywienie
Ilość dni
Dorośli
Dzieci
Proszę czekać ...
Wczytuję terminy
Proszę czekać

Ten hotel nie posiada jeszcze żadnych opinii.

Interesuje Cię ta oferta?
Masz pytania?
Zadzwoń i zarezerwuj.  Tel. 71 344 81 88   Zadzwoń i zarezerwuj.  798 633 979   Codziennie: 9.00-21:00
Proszę czekać ...